Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян

у виконавчому апараті районної ради  

за 2015 рік

 

          Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року за №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та місцевого самоврядування»,  одним з основних  напрямків  роботи виконавчого апарату районної ради  є  забезпечення громадянам умов для реалізації прав на письмові звернення та особистий прийом  керівниками районної ради.

         З початку 2015 року до районної ради  від мешканців району надійшло  104  звернення, що на   31,7 % більше в порівнянні з  аналогічним періодом      2014 року.

          Протягом року було  розглянуто та опрацьовано 41  письмову заяву та скаргу громадян, що на 29,3 % більше, ніж у  минулому  році.

          Спостерігається збільшення кількості колективних звернень, яких надійшло 19, під ними поставили свої підписи 296 жителів Козелецького району  проти 11 колективних заяв  минулого року, під якими підписалися  142 особи.  В колективних заявах були порушені питання, що стосувались графіку робочого часу Козелецького районного центру первинної медико-санітарної допомоги та  Остерської лікарської амбулаторії  ЗПСМ, передачі Вознесенської церкви в Козельці релігійній громаді, засмічення території біля с.Берлози та самовільної вирубки дерев, функціонування Стависької ЗОШ І-ІІІ ст. та Савинської ЗОШ І-ІІ ст., організації роботи ДНЗ в с.Савин, ремонту покриття вулиці ім.Шевченка в с.Гладке, фінансування робіт по очищенню ставка в с.Волевачі,  вирішення питання розрахунків за оренду земельних паїв  ТОВ «Чернігів-Агроенерджі» та ТОВ «Данівське»,   автобусного  обслуговування пасажирів за маршрутом Київ — Борсуків, проведення реєстрації  гуртожитків сел.Десна, неналежного санітарного стану території біля ДНЗ №1 в смт.Козельці,  добровільного об’єднання територіальних громад та інші.    

        Згідно розпорядження голови районної ради  від 19 листопада 2015 року  за  № 42  «Про організацію прийому громадян в районній раді», в Козелецькій районній раді здійснюється особистий прийом громадян, відповідно до якого голова районної ради приймає  відвідувачів кожного другого та четвертого понеділка місяця з  9.00 до 13.00 години та з 14.00 до 17.00 години.

        Графік особистого прийому громадян головою районної ради, його заступником, керуючим справами виконавчого апарату, а також   начальниками організаційного та загального відділів розміщено на офіційному веб-сайті районної ради.

          В 2015   році на особистому прийомі було прийнято 63 відвідувачі проти 40 минулого року.

         Аналіз звернень свідчить про те, що як і в попередні періоди,  найбільша їх кількість  спостерігалась від жителів смт.Козельця – 38 або   36.5%, далі  — від мешканців с.Надинівка  – 10 (9,6%) ), від жителів смт.Десна   надійшло 6 заяв (5,8%).

         Серед звернень, що надійшли до районної ради і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 93,3% складають заяви чи клопотання, 6.7 % — скарги.

         Із загальної кількості  звернень до районної ради протягом січня —  грудня  2015 року надійшло 3 заяви від багатодітних родин (3,5%), по дві  заяві  (по 2,4%) – від інвалідів війни та ветеранів праці, по одній заяві (по 1,2%) – від учасників війни, учасників Антитерористичної операції, інвалідів І та ІІ групи, одиноких матерів.

          За соціальним станом, найбільше звернень надійшло від пенсіонерів —  34 або  40%,  по три (по 3,5%) – від військовослужбовців, працівників бюджетної сфери, два (2,4%) – від державних службовців, по одному (1,2%)   — від селян, безробітних, служителів релігійних культів.

          У заявах та скаргах, що надійшли  до районної ради протягом звітного  року, було порушено 105 питань проти 74 минулого року (збільшення на 29,5%).

         За поточний період  в тематичній структурі  переважали звернення  з питань  соціального захисту,  яких надійшло 20, що складає 19,2 відсотка, серед них —  прохання про надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились в скрутних життєвих обставинах,  допомоги на лікування хворої дитини, отримання субсидій на житлово-комунальні послуги, тощо.

          На другому місці за кількістю – заяви з питань транспорту і зв’язку, їх надійшло 12 (11,4%). В основному,  звернення  стосувались неналежної якості  телефонного зв’язку, відновлення посади працівника СЛД №6 Чернігівської філії ПАТ «Укртелеком», унеможливлення  демонтажу електронної телефонної станції в смт.Козельці та її блоку в м.Острі,

Не втрачають актуальності звернення з питань комунального господарства.  Протягом року надійшло 11 заяв з даних  питань. Переважно, вони стосувались  плати за використаний природний газ, благоустрою території населених пунктів,  збереження дорожнього покриття доріг під час руху багатотоннажного вантажного транспорту, забезпечення приміщення системою водопостачання та водовідведення  і інші.

           В порівнянні з минулим роком, зросло число заяв з питань праці і заробітної плати  з 2 до 9, інформаційної політики та засобів масової інформації з 1 до 6, житлової політики з 1 до 7, освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності з 2 до 7, охорони здоров’я з 1 до 6,  діяльності органів місцевого самоврядування        з 1 до 5.

Продовжують надходити заяви з питань  екології та природних ресурсів —  4, діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин — 4,  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав та свобод громадян — 3, культури і культурної спадщини, туризму  — 1.

          Із загальної кількості  17 звернень (16,3%) було вирішено позитивно,  по решті заяв та скарг громадянам надавались роз’яснення,  консультації та рекомендації.

         Усі звернення громадян до районної ради розглядалися згідно вимог чинного законодавства. Працівники виконавчого апарату районної ради намагалися ефективно впливати на хід і результати  розгляду заяв та скарг громадян,  максимально сприяти позитивному вирішенню запитів населення.

 

 

 

 

Головний спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян,  зв’язках

з громадськістю та політичними партіями

виконавчого апарату районної ради                                                 Н.В.Кошик

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

7 636 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>