Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян

у виконавчому апараті районної ради

за 9 місяців 2014 року

         Керуючись Конституцією України та вимогами Закону України «Про звернення громадян», робота працівників виконавчого апарату районної ради була спрямована на забезпечення умов для реалізації громадянами прав на письмові та усні звернення.

         З початку 2014 року у виконавчому апараті районної ради розглянуто 51 звернення громадян, в тому числі 22 письмові заяви, скарги і пропозиції, на особистому прийомі прийнято 29 відвідувачів (у минулому році за відповідний період надійшло 52 звернення, з них 18 письмових та 34 усні заяви, скарги та пропозиції. Загалом за дев’ять місяців до районної ради звернулось 153 громадяни проти 1008 у 2013 році.

     В порівнянні з минулим роком, з 4 до 7 зросла кількість колективних звернень, але зменшилось з 959 до 109 число громадян, які поставили свої підписи під заявами, скаргами та пропозиціями.

       Як і в попередні періоди, найбільша кількість заяв та скарг спостерігалась від жителів смт.Козельця — 17 звернень або 33,3 відсотка.

         Серед звернень, що надійшли до районної ради і розгляд яких здійснювався відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», 94,1% складають заяви чи клопотання, 2% — пропозиції, 3,9% — скарги.

        З загальної кількості 17,6 % звернень були вирішені позитивно,   по 82,4% заяв авторам надані роз’яснення та рекомендації.

       Як свідчить аналіз звернень, серед відвідувачів та дописувачів, які зазначили свій соціальний стан, переважали пенсіонери — 20 або 45,5%, від працівників бюджетної сфери, військовослужбовців, приватних підприємців, безробітних, служителів релігійних організацій надійшло  по одному зверненню, або по 2,3%.

         За категоріями авторів – звернення надійшли від учасників війни – 3, або 6,8 відсотка, від дітей війни та інвалідів І і ІІ групи — по одному або по 2,3 відсотка.

       Зміст заяв, скарг та пропозицій громадян торкається широкого спектру проблем суспільного життя. Загалом у зверненнях порушено 54 питання (торік – 55).

         За поточний період в тематичній структурі звернень переважали питання соціального захисту. Їх число зросло в порівнянні з минулорічним показником з 11 (21,2%) до 13 (25,5%). Це — надання матеріальної допомоги у зв’язку зі складними життєвими обставинами, нарахування надбавки до пенсії, влаштування інваліда до геріатричного пансіонату, призначення компенсаційних виплат на паливо, скасування плати за житлово-комунальні послуги для членів сімей військовослужбовців, які беруть участь у проведенні Антитерористичної операції.

         Не втрачають актуальності питання комунального господарства, вони на другому місці за кількістю, їх надійшло 12, або 23,5% (торік було 9, або 17,3%), серед яких — благоустрій території населених пунктів (смт.Козелець, с.Новики), ремонт дороги від с.Пархимів до райцентру та газифікація села, забезпечення електроенергією – підключення будинку до електромережі (с.Любечанинів), ремонту водогону (с.Прогрес) та інші.

        Зменшилось число заяв з питань аграрної політики та земельних відносин, вони склали 15,7 відсотка (8 заяв) від загальної кількості порушених у зверненнях питань, торік було 17 звернень (32,7%). Переважно, це питання щодо приватизації земельних ділянок, виплати орендної плати за земельні паї орендарями ПП «ПОСП ім.Щорса» та ТОВ «Чернігів Агроенерджі».

         Протягом зазначеного періоду відбулись 6 сеансів прямого телефонного зв’язку голови районної ради з жителями району, під час яких надійшло 21 питання. В телефонних зверненнях найчастіше були порушені проблеми комунального господарства (ремонт доріг по смт.Козельцю, м.Остру, благоустрій території по с.Пилятин, забезпечення паливом, забезпечення електроенергією), соціального захисту (отримання субсидій на житлово-комунальні послуги, забезпечення інваліда засобами реабілітації). Шість питань (28,6%) були вирішені позитивно, з інших (71,4) заявникам були дані роз’яснення та рекомендації.

         Усі звернення громадян до районної ради розглядалися згідно вимог чинного законодавства. Працівники виконавчого апарату районної ради намагалися  ефективно   впливати на хід і   результати  розгляду  звернень громадян, максимально сприяти позитивному вирішенню запитів населення.

Головний спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян, зв’язках

з громадськістю та політичними партіями

виконавчого апарату районної ради                                       Н.В.Кошик

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

7 636 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>