Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян

у виконавчому апараті районної ради  

за 9 місяців 2015 року

 

        Однією із законодавчих вимог діяльності органів місцевого самоврядування є робота  із зверненнями громадян. Працівники виконавчого апарату районної ради, дотримуючись вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», проводять системну роботу щодо забезпечення умов реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та особистий прийом.

         За 9 місяців 2015 року до районної ради надійшло  68 заяв та скарг  громадян, що на 25% більше в порівнянні з аналогічним періодом  2014 року.

         З початку поточного року розглянуто та опрацьовано 28 письмових звернень громадян,  що на  21,4% більше, ніж за такий же період   минулого року.

          Продовжує спостерігатися збільшення   кількості колективних звернень,  їх  надійшло 13, під ними  поставили свої підписи 178 мешканців Козелецького району  проти 7 колективних заяв  минулого року, де підписалося 109 осіб.  В колективних заявах та скаргах були порушені питання стосовно графіку робочого часу працівників Козелецького районного центру первинної медико-санітарної допомоги, повернення релігійній громаді  споруди  Вознесенської церкви в смт.Козелець,  реорганізації Стависької ЗОШ І-ІІІ ст., реорганізації Савинської ЗОШ І-ІІ ст. у загальноосвітню школу  І ст.  та організації роботи ДНЗ в с.Савин,   ремонту дороги в с.Гладке, виплати ТОВ «Агроенерджі» та ТОВ «Данівське» орендної плати за користування земельними паями, а також питання  обслуговування пасажирів по маршруту «Київ – Борсуків», ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ на території району  тощо.

        Протягом 9 місяців 2015 року  на особистому прийомі  керівниками районної ради  було прийнято 40 відвідувачів проти 29 торік ( збільшення на 27,5%).

        Аналіз звернень свідчить про те, що як і в попередні періоди,  найбільша їх кількість  надійшла  від жителів смт.Козельця — 23, з них 11 подано письмово.

         Серед звернень, які надійшли до районної ради і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 95,6% складають заяви чи клопотання, 4,4 % — скарги.

         Із загальної кількості  звернень до районної ради протягом січня —  вересня  2015 року  надійшло 3 заяви від багатодітних родин (5,5%),  дві заяви   (3,6%)  — від ветеранів праці, по одній заяві  (по 1,8 %) — від інваліда Великої Вітчизняної війни,  учасника  бойових дій,  учасника АТО,  інваліда ІІ групи.

         Протягом 9 місяців серед відвідувачів та дописувачів, які зазначили свій соціальний стан,  переважали пенсіонери — 21  або  38,2%, від військовослужбовців надійшло  три заяви  (5,5%),  від працівників бюджетної сфери — 2 (3,6%), по одній заяві   (по 1,8%) —  від селян, безробітних, служителів релігійних організацій.

         З початку року у зверненнях громадян було порушено 69 питань (торік — 54) , які за своїм характером відображали широкий спектр економічних, політичних та соціальних проблем держави.

        В тематичній структурі звернень перше місце між собою розділили питання аграрної політики і земельних відносин  та питання комунального господарства, яких надійшло по 9 ( по13% від загальної кількості заяв та скарг)  проти 8 (15,7%) та 12 (23,5%) відповідно минулого року. Переважно, це питання щодо виплати  господарствами — орендарями  громадянам  орендної плати за користування  земельними паями, приватизації земельних ділянок; на дані питання заявникам були надані роз’яснення та рекомендації. З питань комунального господарства надходили звернення щодо благоустрою території населених пунктів, ремонту доріг, вирішення проблеми водопостачання будівлі та  водовідведення тощо. На заяву мешканця смт.Козелець Ладоні О.М. з приводу незручностей через проїзд екскурсійних автобусів по вул.Даневича до Собору Різдва Богородиці  та їх паркування, Козелецька селищна рада повідомила, що при розробці та виготовленні дислокації дорожніх знаків по селищу Козелець будуть враховані питання, порушені заявником.

       На другому місці за кількістю   — заяви з питань транспорту і зв’язку та з питань соціального захисту, яких надійшло по 8 (по 11,6%), торік відповідно 1 (1,9%) та 13 (25,5%). Серед звернень з даних питань  – заяви щодо відновлення роботи стаціонарних телефонів (звернення жителів с.Надинівка), а також прохання про надання матеріальної допомоги громадянам, які опинилися у важких життєвих обставинах, допомоги на лікування хворих дітей (смт.Десна), надання фінансової допомоги на очищення ставка в с.Волевачі  тощо.

       Значно зросло число  заяв з питань праці і заробітної плати, яких надійшло 7 (10,1%)  проти 0 торік. Це – питання щодо працевлаштування, дотримання законодавства про працю, на які громадянам були надані  кваліфіковані роз’яснення та рекомендації.

        Не втрачають актуальності заяви з питань житлової політики (переважно, це прохання про надання житла особам, які мають право на його отримання,  щодо реалізації конституційних прав громадян, які мешкають у гуртожитках,  а також стосовно порушення норм забудови),   з питань освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, яких надійшло по 6 (або по 8,7%) проти 1 та 2 минулого року.

        По 4 заяви (по 6%)   надійшло з питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин, а також з питань діяльності органів місцевого самоврядування. Особливою гостротою виділялось питання щодо передачі споруди Вознесенської церкви в смт.Козелець релігійній громаді.

        Продовжують надходити заяви з питань охорони здоров’я (3 або 4,3%), інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації (2 або 2,9%), екології та природних ресурсів, питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, питань культури і культурної спадщини, туризму(по одному зверненню або по 1,4%).

         Всі звернення громадян до районної ради розглядалися згідно вимог чинного законодавства. Із загальної кількості 7 заяв та скарг були вирішені позитивно, з решти громадянам були надані  роз’яснення та  рекомендації. Працівники виконавчого апарату районної ради намагалися ефективно впливати на хід і результати  розгляду заяв та скарг громадян,  максимально сприяти позитивному вирішенню запитів населення.

 

 

 

 

Головний спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян,  зв’язках

з громадськістю та політичними партіями

виконавчого апарату районної ради                                                 Н.В.Кошик

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

7 636 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>