Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян

виконавчого апарату районної ради за І квартал 2015 року

 

 

        У відповідності до Конституції України, ґрунтуючись на принципах законності, робота працівників виконавчого апарату районної ради була спрямована на забезпечення умов для реалізації прав громадян на письмові та усні звернення.

        З початку 2015 року у виконавчому апараті районної ради було розглянуто 17 заяв та скарг громадян, що на 2 більше ніж за аналогічний період 2014 року. На особистому прийомі побувало 11 відвідувачів проти      13 минулого року. Районною радою отримано 6 листів (торік 2 листи). Загалом за  допомогою у вирішенні проблем особистого характеру та питань громадського життя звернулося 53 особи проти 21 минулого року.

         За зазначений період  надійшло 4   колективні звернення  проти   1  минулого року. У колективних заявах та скаргах були порушені питання, що стосувались галузей охорони здоров’я, релігії, охорони довкілля.

         Протягом трьох місяців, як і в попередні періоди, найбільша частина звернень надійшла від жителів смт.Козелець (8 звернень – 47,1%), з них на особистому прийомі  — 5 (29,4%).

         Серед звернень, які надійшли до районної ради і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян»,     94,1 % складають заяви чи клопотання, 5,9 % — скарги.

         Протягом І кварталу серед відвідувачів та дописувачів, які зазначили свій соціальний статус,   переважали пенсіонери – 6 або 35,3%, звернувся також один працівник бюджетної сфери (5,9%).

         За категоріями авторів, по одній заяві надійшло від інваліда ІІ групи та багатодітної родини (по 5,9%).

         Зміст заяв, прохань, скарг громадян, як у письмових зверненнях, так і на особистому прийомі, стосувався широкого спектру проблем суспільного життя. Загалом у зверненнях порушено 18 питань. 

         Протягом зазначеного періоду, в порівнянні з минулим роком, зросла кількість звернень  з питань праці і заробітної плати ( з 0 до 3), питань  охорони здоров’я (з 0 до 3),  питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин (з 1 до 3)  питань діяльності органів місцевого самоврядування (з 0 до 3) що складає  по 17,7% від загального числа звернень.

           Особливою гостротою виділялися заяви з питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – це звернення щодо передачі  споруди Вознесенської церкви релігійній громаді, а також звернення щодо графіку роботи працівників Козелецького районного центру первинної медико-санітарної допомоги.

        Зменшилось число заяв з питань соціального захисту (з 3 до 1).

        По одному надійшли звернення з питань екології та природних ресурсів, з питань освіти, науки,  науково-технічної, інноваційної діяльності, інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації.

         Усі звернення до районної ради   розглядалися згідно вимог чинного законодавства. Працівники виконавчого апарату районної ради намагалися   ефективно   впливати   на  хід  і   результати   розгляду   звернень  громадян,  максимально сприяти позитивному вирішенню запитів населення. За результатами розгляду звернень громадянам надавались роз’яснення, консультації, рекомендації та практична допомога.

 

 

 

Головний спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян

виконавчого апарату районної ради                                       Н.В.Кошик

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

7 636 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>