Довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконавчому апараті районної ради  

за І півріччя 2015 року

 

          Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року за №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та місцевого самоврядування»,  робота працівників виконавчого апарату районної ради спрямована на забезпечення громадянам умов для реалізації прав на письмові звернення та на особистий прийом  керівниками районної ради.

         З початку 2015 року до районної ради надійшло  40 звернень громадян, що на 10  (25%) більше в порівнянні з  аналогічним періодом 2014 року.

          Протягом шести місяців розглянуто та опрацьовано 16 письмових заяв та скарг громадян, що на 6 більше, ніж за перше півріччя  минулого  року. Спостерігається збільшення кількості колективних звернень, яких надійшло 7, під ними поставили свої підписи 113 мешканців Козелецького району  проти 3 колективних заяв  минулого року, під якими підписалися 62 особи.

         Згідно розпорядження голови районної ради 11 березня 2014 року   за  № 8 «Про організацію прийому громадян в районній раді»  здійснюється особистий прийом громадян, відповідно до якого   голова районної ради приймає  відвідувачів кожного другого та четвертого понеділка місяця з  9.00 до 13.00 години та з 14.00 до 17.00 години.

        Графік особистого прийому громадян головою районної ради, його заступником, керуючим справами виконавчого апарату, а також   начальниками організаційного та загального відділів розміщено на офіційному веб-сайті районної ради.

         За шість місяців поточного року на особистому прийомі було прийнято 24 відвідувачі.

         Аналіз звернень свідчить про те, що як і в попередні періоди,  найбільша їх кількість  спостерігалась від жителів смт.Козельця – 15 або          26,6 %, далі  — від мешканців смт.Десна – 4 (10%), від жителів с.Ставиське   надійшло 3 заяви (7,5%).

         Серед звернень, що надійшли до районної ради і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 97,5% складають заяви чи клопотання, 2,5 % — скарги.

         Із загальної кількості  звернень до районної ради протягом січня —  травня 2015 року надійшло 3 заяви від багатодітних родин (9,1%), по одній заяві  (по 3%) – від учасників АТО, інвалідів війни, інвалідів праці.

          За соціальним станом, найбільше звернень надійшло від пенсіонерів  — 8 або  24,2%,  по одному (по 2,5%) – від військовослужбовців,  селян, працівників бюджетної сфери, безробітних, служителів релігійних культів.

         За шість місяців поточного року у заявах та скаргах до районної ради було порушено 41 питання проти 31 минулого року.

          Найбільшу питому вагу у І півріччі 2015 року складають звернення       з питань праці та заробітної плати  — 7 (17,5%). Це – питання працевлаштування, в т.ч. в районній раді, дотримання законодавства про працю (торік з даних питань звернень не було).

         Друге місце  в тематичній структурі звернень розділяють заяви з питань соціального захисту та питань освіти, яких надійшло по  5 або по 12,5% (торік відповідно 7 та 2). Серед них —  прохання про надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились в скрутних життєвих обставинах,  допомоги на лікування хворої дитини тощо, а також  щодо реорганізації Стависької  ЗОШ І-ІІІ ст. та Савинської ЗОШ І-ІІ ст. і відкриття дошкільного навчального закладу в с.Савин.

Не втрачають актуальності звернення з питань аграрної політики та земельних відносин, з  питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин, яких  протягом півріччя надійшло по 4 або по 10% (торік відповідно 4 та 2 заяви).  Переважно,  це питання щодо приватизації земельних ділянок, а також питання стосовно передачі споруди Вознесенської церкви  в смт.Козельці релігійній громаді.

          Зросло число заяв з питань діяльності органів місцевого самоврядування з 0 до 4, серед них надання  дозволу бути присутнім на сесії районної ради, а також  щодо  реформування органів місцевого самоврядування.

Продовжують надходити заяви з питань житлової політики — 1, екології та природних ресурсів — 1, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав та свобод громадян -1.

         Станом на 01 липня 2015 року із загальної кількості  6 звернень (15%) було вирішено позитивно,  по решті заяв та скарг громадянам надавались роз’яснення,  консультації та рекомендації.

         Усі звернення громадян до районної ради розглядалися згідно вимог чинного законодавства. Працівники виконавчого апарату районної ради намагалися ефективно впливати на хід і результати  розгляду заяв та скарг громадян,  максимально сприяти позитивному вирішенню запитів населення.

 

 

 

 

Головний спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян,  зв’язках

з громадськістю та політичними партіями

виконавчого апарату районної ради                                                 Н.В.Кошик

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

7 636 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>