Звернення громадян до районної ради за І півріччя 2016 року

Немає коментарів 82 Перегляди

Робота із зверненнями громадян у Козелецькій районній раді здійснюється відповідно до вимог Закону України ”Про звернення громадян”, положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

Протягом І півріччя 2016 року до районної ради  надійшло 103 заяви та скарги громадян (торік 40). На особистому прийомі у керівників районної ради побувало 74 відвідувачі проти 24 у 2015 році. Районною радою отримано 29 листів (минулого року письмових звернень було 16 ). Загалом  з  метою розв’язання власних проблем та вирішення питань суспільного життя з початку 2016 року до районної ради звернулося 423 громадяни проти 146 за аналогічний період 2015 року.

З початку року до виконавчого апарату районної ради  звертались мешканці з більшості територіальних громад району. Як і в попередні періоди,  найбільша  кількість  звернень спостерігалась  від   жителів смт.Козелець – 37, з них на особистому прийомі – 31, на другому місці  – від жителів населених пунктів Остерської міської ради – 10, далі —  від мешканців сіл Берлозівської сільської ради – 7.

За шість місяців 2016 року до районної ради надійшло  11 колективних заяв  (торік було 3).

У колективних заявах  дописувачі порушували питання  подальшого функціонування Стависької та Булахівської  загальноосвітніх шкіл району, виконання законодавства про децентралізацію,  відновлення кількісного та якісного складу відділення поліції в Козелецькому районі,  газифікації вулиці с.Часнівці, функціонування Чемерського терапевтичного відділення Козелецької ЦРЛ   та інші.

Серед звернень, які надійшли до районної ради і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян»,       98, 06%  становлять заяви чи клопотання,    1,94 %  —  скарги.

Протягом першого півріччя серед дописувачів та відвідувачів, які зазначили свій соціальний стан, переважали пенсіонери — 33,7%, працівники бюджетної сфери  — 10,1%,  військовослужбовці – 3,4%, селяни, держслужбовці та безробітні – по 2,2%,  служителі релігійних культів  — 1,1%.

За категоріями авторів : по 3,4 % звернень надійшло від учасників АТО    і  ветеранів праці, 2,2% — від учасників війни та учасників  ліквідації аварії на ЧАЕС, по 1,1% – від інвалідів війни,  учасників бойових дій, інвалідів І та     ІІ груп, одиноких матерів та багатодітних сімей.

У заявах і скаргах, що надійшли до районної ради протягом звітного періоду,   порушено 103 питання проти 41 минулого року.

В тематичній структурі звернень переважали заяви з питань соціального захисту, вони становили 20, 4 відсотка від загальної кількості звернень (торік – 12,5%). Жителів району турбували питання : рівень пенсійного забезпечення, отримання соціальних виплат та субсидій, надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих ситуаціях –  на придбання ліків, на проведення  хірургічних  операцій тощо. Прохання щодо сприяння у вирішенні зазначених питань найчастіше надходили від мешканців селища Козелець, села Ставиське,  села Пилятин Козелецького району.

На другому місці за кількістю – заяви та скарги з питань аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло 19,6 % (торік було 9,8%).        В основному, це звернення щодо отримання коштів за надані  в оренду земельні паї, встановлення права власності на землю, визначення меж земельних ділянок. Такі прохання найчастіше надходили від жителів сіл Бобруйки, Нічогівка, Озерне.

Значно зросло число  звернень з питань транспорту та зв’язку з 2,4% торік  до  11,7 %,  надходження переважної більшості яких спричинено призупиненням роботи автостанції в смт.Козелець.

Продовжують надходити заяви з  питань комунального господарства, їх надійшло 10,7 % (минулого року було 7,5%). В основному, вони стосуються питань благоустрою території, ремонту доріг, газифікації житла. Найчастіше такі питання порушували жителі селища Козелець, сіл Поліське, Любечанинів, Часнівці.

Надзвичайно актуальними є також звернення з питань освіти (9,7%, минулий рік – 12,2%). Особливою гостротою відзначаються колективні заяви батьків дітей, що навчаються в Ставиській ЗОШ І-ІІІ ст. та Булахівській ЗОШ І-ІІІ ст., відносно подальшого функціонування загальноосвітніх навчальних закладів.

З питаннями охорони здоров’я до районної ради звернулося 7 мешканців району (6,8% проти 7,3% за аналогічний період 2015 року).Насамперед,  це звернення щодо  роботи  Козелецького центру первинної медико-санітарного допомоги, функціонування Чемерського терапевтичного відділення Козелецької центральної районної лікарні, забезпечення інсуліном  хворих на діабет,  оздоровлення дітей та ряд інших.

Протягом першого півріччя 2016 року надходили заяви  з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (5,8%),  діяльності органів місцевого самоврядування (4,9%), праці і заробітної плати (2,9%),  питань обороноздатності,  суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин (1,9%),  а також питань промислової політики, питань економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва, питань житлової політики, сім’ї, дітей,  молоді,  гендерної рівності, фізичної культури і спорту, питань культури і  культурної спадщини, туризму, питань діяльності об’єднань громадян. релігії та міжконфесійних відносин, питань діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – по 0,1%.

 

Усі звернення громадян,  які надходили до виконавчого апарату районної ради, розглядалися згідно з вимогами діючого законодавства. Працівники виконавчого апарату районної ради намагалися ефективно впливати на хід і результати розгляду запитів населення. За результатами розгляду 18,4 відсотка заяв та скарг громадян вирішено позитивно, на решту звернень громадянам були надані роз’яснення, рекомендації та практична допомога.

 

 

 

Головний спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян, зв’язках

з громадськістю та політичними партіями

виконавчого апарату районної ради                                                Н.В.Кошик

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

14 266 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>